Oväntade läsare.

Datum:2008-09-29 / Tid:16:45:04

.. Eller?
Jag har ju vetat att vissa personer som jag avskyr mer eller mindre brukar läsa min blogg fast nu har jag fått de svart på vitt och de roar mig enormt.
Hon sitter och skriver i sin blogg om mig och jag blir ofta omämnd som "hon" och gud så jag skrattade då, tihi.
Snälla rara lilla vännen dåååå.
Hon verkar nästan ha ett större problem med mig än vad jag har för henne, kan det bero för att jag är ganska många snäpp bättre? och förövrigt skiter i vad folk tycker och tänker om mig, men ja, hon har inte uppnått den åldern eller mognaden än så man bara kan skaka av sig det.

Nåväl, ett garv förlänger livet.. och att läsa när folk bölar i sin blogg över mig, ja, det är ju hysteriskt roligt.
Tänk att lilla jag kan väcka sånna känslor..


Kommentarer
Sandie

haha maria vem vem vem??? säg, jag din trogna läsare behöver skratta lite nu förstår du..

2008-09-29 / 19:26:14
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback