Snabbis.

Datum:2008-09-08 / Tid:12:30:46
Det blev en snabb sväng till stan, bara en snabblunch på Dagoberts med Per.
Sen hoppade vi på bussen, så åkte han till jobbet och jag hem.
Men det var nog tur att de inte blev så mycket längre, jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig off och konstig.
Per sa i bussen "du ser så nere ut" och ja, det kan nog stämma.

De senaste dagarna har de mest bisarra tankarna börjat dyka upp i huvudet som en giftinjektion.
Så det är nog därför som jag känner mig lite konstig och förvirrad, nästan yr i huvudet när jag tänker på det.
Men det blir inte bättre av att hålla på och mala det, då blir jag nog ett riktigt psykfall.

Nåväl, ni förstår inte vad jag dillar om.. så jag ska lägga av.


"If you go now, i'll understand.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback