Trött, seg och småsjuk.

Datum:2008-09-25 / Tid:14:50:18

Idag är väl ingen vidare bra dag.
Jag vaknade med huvudvärk, hosta och snor rinande från näsan.
Där kan man snacka om att vakna på fel sida, det är nog ett under att jag inte slog ner Per imorse.

Men det känns lite bättre nu.
Nu håller jag istället på att fixa mig iordning, ska ju på hockey ikväll med brorsan.
Vet ni vilken match vi ska se?
Jooo, mitt favoritlag mot mitt inte så mycket favoritlag.
Luleå - Rögle.
Rögle är ju mitt favoritlag om ni inte redan förstod det, så jag ska sitta med min grön/vita halsduk på mig ikväll och heja.
Jag hade velat sjunga "om jag hade vingar som örnen" men känns väl lite om fel match, synd.

Nej, nu ska jag fortsätta.. håller på att tvätta och pyssla här hemma samtidigt så tar sin tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback