Uppe med tuppen.

Datum:2008-09-30 / Tid:06:42:09
Godmorgon alla pigga och glada!

Vad gör jag uppe kanske ni tänker?
Ja, jag tänker samma sak och hittar inget rimligt svar på den frågan.
Men Per råkade väcka mig lite för mycket när han skulle jogga iväg till jobbet så, ja, då blir det så här.
Dock ska jag nu lägga mig i soffan och mysa ett tag och om jag inte har helt fel så lär jag även slumra till båda en och två stunder.

Sen när jag slumrat färdigt, och förhoppningsvis ätit lite lunch så jag har lite krafter så ska jag bege mig mot stan.
Egentligen ska jag till Luleå igen och möta upp Anthon men frågan är om jag verkligen orkar det.

Dagen är lång och inget bestämt så vi får se, kanske bara stannar hemma också och tvättar, vem vet.

Vi hörs sen, och ni som ska jobba, studera eller något annat energikrävande, ha en bra dag även fast ni kanske känner er lite slitna just nu! Till er andra som ska göra som jag, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback