Dåligt, jag vet.

Datum:2009-04-27 / Tid:11:21:44
Godmorgon, goddag på er.
Som ni har märkt så har det blivit lite inlägg på sistone, men som ni redan vet så beror det ju på att Per åker om exakt en vecka och då får jag inte träffa honom förrän till midsommar igen. Jag vill alltså umgås med honom så mycket jag bara kan och inte sitta med bloggen. Men just nu är han på gymmet så då passar jag på!

Helgen har varit riktigt trevlig, kändes som om det var alldeles för länge sen det inträffade. I fredags blev det en spontanutgång, först några i Bodensias nya lounge eller vad man nu ska kalla det. Givetvis blev det även en sväng på krogen, men vi bor ju i princip granne med de så kändes inte mer än rätt. I Lördags var vi sega så in i, men efter mycket om och men så lånade vi Peters bil och for en sväng till Luleå. Jag(Per betalade) shoppade en klänning till kvällen. När de var avklarat gick vi och käkade lunch på Allstar där Pers storebror jobbar. De va en fin avslutning på våran lilla shoppingdag, inte särskilt ofta som vi äter finlunch men någon gång ska man väl unna sig.

Nåja, Lördagskvällen blev även den urmysig, först grillade vi med brorsan och Peter. Sen kom de lite annat roligt folk och då blev de sällskapsspel och öl. Jag ska inte sticka under stolen med att de blev en sväng på krogen även på lördagen.
De va kanske därför jag kände mig mer död än levande igår när jag vaknade. Men efter en hamburgare på MAX så var jag som pånyttfödd och redo för Sofias födelsedagskalas ute i Måttsund.

Jag måste ju skryta lite också när jag kan, när vi skulle åka till kalaset igår så åkte vi med Pers morbror och hans fruga(sambo?) äger Luleås dyraste bil. Den är het! Så tack, färdig.

Puh, de blev en lång genomgång men nu är ni uppdaterade. Imorgon sticker vi iväg till IKEA för en rejäl shoppingtur, Nää skojar bara, sådana utsvängningar har vi inte råd med men något fint blir de nog. Jag har även smygplanerat en kupp, jag ska på skopunkten.


Nu: frukost/lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback