Garderobsrensning.

Datum:2009-04-19 / Tid:23:15:36
Jag fick ett ryck där kring halv tio och började slita ut gamla kläder ur garderoben som jag inte använt och troligtvis aldrig kommer använda igen.
Helt ärligt kan jag inte ens använda vissa av de plaggen längre.
Tyvärr kan jag bara inte skilja mig ifrån vissa plagg ännu så de får ligga och damma ett tag till innan jag har hjärta att sälja de, och ja, jag vet att jag är en mes men jag har ett speciellt förhållande till mina kläder.

Men i allafall, jag slängde upp grejerna på sängen, fotade lite snabbt och så fixade jag in dom på blocket.
Jag hoppas nu bara att jag blir av med de snabbt som attans, men de är i princip nya grejer så borde inte vara något problem direkt.
Imorgon ska jag ta mig en titt nere i källaren och se om det finns mer som kan säljas.
Varför ska fullt användbara grejer ligga och skräpa i en källare när man kan tjäna en liten slant och göra någon annan glad?

Annonsen kommer nog inte upp förrän imorgon men då ska jag givetvis länka så ni får se, kanske någon som läser som vill köpa något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback