Jag vill göra en tatuering!

Datum:2009-04-15 / Tid:19:05:58
Jag har suttit och klurat länge nu på att göra en till tatuering, men har inte vetat var jag vill ha den, tills idag alltså.
För ett par timmar sen dök det upp ett "AHA" i mitt huvud och då visste jag exakt var den nya tatueringen ska sitta.

Nu har jag bestämt att den nya ska sitta på sidan, under armhålan nånstans.
Dock har jag ju inte riktigt bestämt motiv än, men kan kanske bero på att jag inte bokat någon tid hos någon tatuerare och efter lite efterforskningar så verkar de som om de är ohyggligt lång väntetid.
Men jag har bett Helen fixa det åt mig mot en middag, och det är jäkla god middag hon skulle få om hon lyckas fixa det.

Nu måste jag bara klura på de där med motiv..!
Mina alternativ just nu är tecknet för evighet eller oxen, alternativt något helt annat.
Jag ska nog gå in till någon studio och kolla igenom deras pärmar och se om något faller mig i smaken.

Håll nu tummarna att jag får en tid i år åtminstone..

Kommentarer
Fru Evelina

spännande att se vad det blir, hoppas du får en tid snart ;-)

2009-04-17 / 15:44:36
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback