Kattjävel.

Datum:2009-04-23 / Tid:09:52:24
Det var länge sen som man hörde ett krasch av glasskärvor med tanken "vad har nu katten slagit sönder" de fick man ju rätt ofta tänka när jag hade Saga. Men idag hände det igen..! Sierra hade för andra gången tagit sig upp i sovrumsfönstret och på något sätt så har hon puttat ner en kruka. Nu ligger där på golvet under fönstret en liten soppa av glasbitar, jord och något som ska likna en blomma. Jag hoppas vid gud att de fortfarande säljer de där krukarna annars blir jag nog arg på riktigt, ska kolla sen när jag ska till Luleå.

Nu måste jag göra mig iordning och börja promenera upp till stan och möta Amal för att gå till björknäs. Jag borde egentligen städa lite här hemma innan men jag har haft möte med mig själv och kommit fram till att jag gör det sen. Jag ska dock med Sierra till veterinären i eftermiddag men ska nog kunna klämma in en liten städning.

Nä nu vill jag ut i solskenet.. Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback