New shoes.

Datum:2009-04-29 / Tid:10:19:47
Oh, vad jag har längtat efter att kunna skriva en sån rubrik. Men nu har jag faktiskt köpt hela tre par nya skor! De inhandlades igår på Skopunkten. Jag hade kunnat köpa säkert fyra par till men behärskade mig i sista stund. De fick bli lite andra saker istället på IKEA.

Vad tycker ni om skorna då? Jag kan inte riktigt välja favorit eftersom jag gillar alla tre. De rosa/blommiga var ju ett riktigt kap faktiskt, och så bekväma. Vill ni veta storleken? Per skrattar varje gång jag drar upp det så det är tydligen lustigt att jag har storlek 35. Okej, de är inte de han skrattar åt när de gäller de här skorna, de är att jag sa att jag egentligen borde ha haft storlek 34.



Senare idag efter att vi storstädat så tänkte jag dra ut mina skolådor och räkna alla mina skor, de ska bli intressant och se hur många jag har nuförtiden.

Kommentarer
Gina

Vart kommer de svarta klackarna ifrån, skitsnygga var dom! :P

2009-05-02 / 10:03:26
http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback