Nyheter i garderoben.

Datum:2009-04-03 / Tid:18:49:44
 

Puh, de va så segt att ladda upp bilderna så vi får ta resten vid ett senare tillfälle.
Detta är då i allafall underdelarna som jag köpt, plus de urläckra "chanel" strumpisarna ifrån Lindex men de har jag glömt fota men jag antar att alla vet hur de ser ut vid de här laget?

Jag älskar i allafall jeansen och de allra bästa med dom att de va på 50% + 20% pga att en hälla var trasig, men eftersom jag aldrig använder bälte och älskar rabatter så tackade jag bara och tog emot.
De kostade från början 699:- men jag fick dom för cirka 200:-, att säga att de va ett klipp känns som ett hån!

Vad gillar ni strumpbyxorna då?
Jag gillar verkligen att de är olika, då behöver man inte klä sig så himla märkvärdigt på överkroppen eftersom benen är i total fokus.
De ska invigas snart och då ska ni se en bild givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback