Spinning med trasig axel.

Datum:2009-04-02 / Tid:09:14:12
God morgon!

Ja, som ni vet så skadade jag ju axeln igår när jag tränade.
De blev bara värre och värre ju längre dagen led och när jag skulle sova var jag beredd att ta fram brödkniven och såga av skiten.
Jag har inte kunnat ligga på min högra sida alls inatt för då har de gjort så pulserande ont att jag trott att jag skulle svimma.

Men nu ska jag i allafall på spinning, de har ju ingenting med axeln att göra.
Sen får vi se hur de känns och om de är aktuellt med ett besök på vårdcentralen.
Dock så ser de ju onekligen ut så att mitt bodypump pass som är imorgon är inställt, om inte ett mirakel händer.

Nä nu ska jag klä på mig, vilket är en konst i sig med bara en fungerande arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback