TOTAL LYCKA!

Datum:2009-04-22 / Tid:18:26:34


JAAAAAAAA!!!
Mitt hjärta slog nog volter när jag såg att jag hade fått hem ett stort kuvert ifrån Kalix folkhögskola, och ni skulle ha sett mig när jag öppnade kuvertet! Helen och Amal stod bara och gapade medan jag hoppade omkring och skrek som en galning. Jag är så obeskrivligt glad! Även om nu inte detta betyder att jag kommit in, men jag har åtminstone kommit en bit på vägen.

Jag hoppas innerligt att det blir journalistlinjen för mig till hösten..!

Håller ni tummarna?

Kommentarer
emma

Vad roligt om du kommer in på journalist utbildningen. Kommer vara lite små avundsjuk ;)

2009-04-23 / 08:22:47
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback