Uppfriskande joggingtur.

Datum:2009-04-20 / Tid:21:15:48

Idag blev det faktiskt omedvetet en ganska onyttig dag, eller om man jämför med andra är den säkert ändå relativt nyttig.
Men det duger inte för mig.
Självklart så drog jag då på mig joggingdressen och tog en liten joggingtur, det blev dock bara drygt 20 minuter men kändes som att det räckte.
Imorgon ska jag både promenera och jogga, så då får jag ta igen det.

Jag känner mig ändå väldigt duktig!
Sen att man mår som en prinsessa efteråt är ju bara en rolig bonus som är mer än välkommen.
Jag kommer nog sova som ett barn också, det är ännu ett plus i kanten.

Nu ska jag mysa i soffan med Sierra och fortsätta min bok, läser just nu Stieg Larssons 'Luftslottet som sprängdes' och den är minst lika bra som de två andra.

Ha en trevlig och mysig kväll allihopa!


Kommentarer
Fru Evelina

hon är SÅ söt er lilla misse! vad duktig hon var som var snäll i badet =)



vi såg ju män som hatar kvinnor på bio i helgen, GRYM!



kram

2009-04-20 / 21:37:34
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback