Vårstäda!

Datum:2009-04-05 / Tid:13:32:16
Vem mer har börjat med det?
Jag körde igång igår, mest därför att jag var så fullkomligt uttråkad så de va lika bra.
Men nu ser det fruktansvärt mycket bättre ut här hemma också, alla fönster är putsade, grejer är sorterade, dammtorkat, dammsugit och idag så skurade jag hela lägenheten så nu luktar det fräscht och gott.
Imorgon hade jag tänkt att börja sortera ut vinterkläder och sortera ut annat skit som ändå inte används.

De känns bra att få de här gjort innan Per kommer hem så vi slipper tänka på de under hans ledighet.

Nä nu ska jag slappa i soffan ett tag sen ska jag ut till mamsi och papsi.
Papsi ska hjälpa mig med en ansökan till skolan som jag vill gå på till hösten, även om de känns rätt hopplöst men man ska aldrig säga aldrig.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Jenny

De låter inte kul att städa men de är klart att de känns bättre när man är klar med de

2009-04-06 / 16:59:00
http://thebigtowngirl.blogg.se/
Fru Evelina

aldrig kul ATT städa, men kul efteråt när allt är fint =)



vad ska du söka till för skola?



kram

2009-04-06 / 21:16:36
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback