Avkoppling.

Datum:2009-08-13 / Tid:11:10:29

Jag har som ni märkt tagit en liten paus, igår for jag och Sierra ut till la familia för att få koppla av och koppla bort lite. Därav min tystnad i bloggen, men jag är snart tillbaka. Jag har ju en hel del bilder att lägga ut och annat roligt, men de kommer inte förrän i eftermiddag när jag är hemma igen.

Per ringde förresten igår, och ni kan ju bara gissa att de va skönt att få höra hans röst igen. Hans resa hade då gått bra men han lät trött, och så saknade han mig, givetvis. Men i övrigt var allt toppen! Nu ser han mest fram emot att bara få göra den andra halvan på missionen så han kan komma hem igen. De är ju inte länge kvar nu faktiskt!

Vad ska ni hitta på idag? Jag ska nog bara ta de lugnt, städa undan lite hemma och om jag orkar så hade jag tänkt baka. Sen blir de kanske att ringa Mikkis och hitta på något roligt. Så ser min dag ut, men man vet ju aldrig vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback