Datum:2009-08-30 / Tid:20:04:27
Idag har det inträffat något fruktansvärt, och jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är. Jag pratade nyss med Per och de enda samtalet bestod utav var tårar. Idag är nog världens sämsta dag, en dag som jag aldrig i mitt liv kommer att glömma. De gör så ont bara jag tänker på det..!

Jag kommer därför att ta en bloggpaus på obestämd tid.. De kan dröja två, sju, fjorton, arton dagar, de vet jag inte. Just nu är allting bara ett enda stort kaos och jag kan för mitt liv inte se att jag någonsin kommer må bättre, vilket jag givetvis kommer göra men de känns inte så förtillfället.


Jag älskar dig ♥



Jag måste bara tillägga en sak, tack alla snälla stöttande nära och kära. Ni är guld värda, det är ni som gör att man orkar lite till. Jag älskar er, helst mamma och pappa.

Kommentarer
emma

Vad tråkigt att något tråkigt har hänt :( Ta dig en väl för tjänat blogg paus. Hoppas allt löser sig till det bättre.



Kram Emma

2009-08-31 / 08:07:36
http://emma86.blogg.se/
johanna

Hör av dig när du helst behöver vännen. Jag finns här.

Hoppas du kunnat sova inatt.

Kram

2009-08-31 / 08:56:12
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Fru Evelina

men gumman! nu blir jag jätteledsen och orolig :-(



vill du berätta vad som hänt? annars förstår jag såklart om det är för privat!



många kramar

2009-08-31 / 14:22:13
http://happilyeverafter.se
Lisa

Ta hand om dig och la familia. Tänker på er. Puss

2009-09-01 / 11:45:42
Maria

Tänker på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback