Fiskaren.

Datum:2009-08-05 / Tid:10:43:39
Godmorgon, goddag (?) på er.

Ni märker säkert att jag inte uppdaterar sådär värst ofta just nu men de beror ju givetvis på att Per är hemma och då vill jag rikta all min uppmärksamhet mot honom. Sen jobbar jag en del också och de brukar ju även i vanliga fall ta rätt mycket tid ifrån mig. Men jag är fortfarande här, och de kommer bli mer bloggande inom kort.

Igårkväll for vi då iväg lite spontant sådär på en fisketur upp mot Sörbyn, efter en liten vandring genom en skog så kom vi fram till en brygga. Jag kastade och kastade utan att få upp ett skit, medan de verkade som att fiskaren bokstavligt talat hoppade upp i famnen på Per. Men min tur vände den också så jag hann i allafall dra upp fyra små abborrar. Per drog upp några fler, men de skiftar en del beroende på vem du frågar kan jag ju säga, Per har en förkärlek till att överdriva sina fångster. Men vi hade roligt som tusan i allafall.. vilket är huvudsaken.

Vet ni, inatt drömde jag en ganska så mysig dröm, den slutade inte så värst bra men den började helt underbart. Jag hoppas på att den kanske blir verklighet inom kort, fast jag har ju tydligen en liten rolig egenskap som gör att jag emellanåt drömmer sandrömmar så man vet ju aldrig. Tihi.

Nu ska jag vänta in Per som är på gymmet, sen ska vi äta sushi till lunch, mums.

Kommentarer
Fru Evelina

åh du är så snäll!! värsta peppningen =) tack fina du!



mysigt med en fisketur!



himla nyfiken jag blev på din dröm nu haha!



kram

2009-08-05 / 14:21:42
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback