Fiske(o)turen.

Datum:2009-08-01 / Tid:16:44:31
  

Han är hemma, som sagt! Det är givetvis helt underbart och vi är som alltid oskiljaktiga. De känns som att de enda vi gör är att mysa, pussas, kramas och skratta. Okej, igår efter den satans fisketuren så var jag allt annat än glad och de gick ut över Per tyvärr, men de löste sig rätt fort.

    

Jaaa, fisketuren gick ju sådär.. Eller den började i allafall bra för en av oss, men sen var de som att alla fiskarna förstod att vi var där för att fånga dom så då drog de därifrån. Jag har fiskat rätt mycket men jag har aldrig varit med om något liknande, enda napp man fick var bottennapp och de gjorde mig lika förbannad varje gång. Till sist så slutade Per fiska för han blev nog lite rädd att han skulle råka få upp en fisk och därmed kroken i halsen eller nånting av mig. Jaja, sen for vi hem och surade lite innan de blev grillat och massa andra godsaker.. helt perfekt kväll ute i måttis.


Trollskogen.

Kommentarer
Alina

hoppas du haft en bra helg! =)

2009-08-02 / 18:38:46
http://musicrecord.blogg.se/
Fru Evelina

ni är så otroligt söta tillsammans gumman :-)!!!



kramar

2009-08-02 / 18:40:23
http://mammabloggarna.se/fruevelina
Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-02 / 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback