Glasögonormen säger...

Datum:2009-08-18 / Tid:00:19:54

0-3120488472c7e49be772ff38b78c2df3.png

Glasögonormen säger godnatt! Visste ni inte att jag hade glasögon? Det tillhör ju inte till vanligheterna att jag har de så det är nog några som missat det. Men de små raringarna åker på när jag lägger mig och läser i sängen på kvällen, och då är det ju inte särskilt många förutom möjligtvis katten och Per som ser mig. Men det är nog tur, mina kvällsrutiner består utav bädda ner mig, ta på glasögonen och lösa korsord. De gör jag nästan varje kväll ändå skrattar Per lika gott varje gång, tydligen ser jag "så söt ut" för att citera honom rätt. De tror jag ju vad jag vill om. Nåväl, godnatt.


Kommentarer
Inger

Och jag som numera blivit så gammal att jag har fått börja ta av mig glasögonen när jag ska läsa...



Bloggsvar: Tack för kommentarerna på min blogg. Det märks att du är personligt engagerad!



Att läget är som det är i Afghanistan har ju en lång historia och beror till stor del på främmande makters inblandning. Bland annat Sovjet på den tiden och senare USA. Och nu är alltså Sverige också inblandade sedan många år och jag gillar det inte. Sedan hur det hela skall kunna avslutas på något vettigt sätt? Jag har faktiskt ingen aning.

2009-08-18 / 19:32:38
http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback