I'm out of here.

Datum:2009-08-05 / Tid:16:11:18


Det är återigen dags att jobba, surprise. Men de ska nog bli rätt trevligt ändå med tanke på att de är min nästsista dag där innan jag ska ha ett par veckor ledigt innan skolan kickar igång. Men nu när Per är hemma hade de ju givetvis varit trevligt att va ledig. Per är just nu i Luleå faktiskt och ska köpa friluftsgrejer och sen äta middag ute på restaurang med sin familj, och givetvis hade jag velat vara med men en annan gång får de bli.

Ikväll efter jobbet blir det nog inget bloggande alls för då ska jag och möta upp Per och Börje på bränna. De ska bli riktigt trevligt! De känns kul att sticka iväg och göra något direkt efter jobbet för då är man så uppåt ändå.

Ha en bra eftermiddag och kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback