Nu drar vi!

Datum:2009-08-06 / Tid:15:57:40
.. Okej, inte riktigt ännu men snart. Jag ska bara jobba några timmar sen packar vi in allt i bilen och drar. De ska bli så himla mysigt och framförallt roligt! Vi håller just nu på att sortera upp kläder och sånna grejer, de är ju en hel del som man måste ha med sig.

Jag kommer då att försöka uppdatera så länge mitt mobila bredband fungerar däruppe, för min lilla laptop följer givetvis med på resan. Tihi. Enligt Per så står den inte med på listan över nödvändiga saker men den har smugit sig ner i packningen ändå.

Gårdagskvällen var förresten riktigt trevlig, de blev mycket snack om kebnekaise eftersom jag och Angelica snart drar dit. Jag fick många goda råd också vilket alltid är välkommet.

Åå en annan sak, pratade nyss med mami (de är ju nere i skåne) och de var på Linus jobb och hälsade på, fick även prata med pojkspolingen och han lät glad för besöket men som sagt, de va ju lite synd att inte jag också var med. Men men de kommer nog hinnas med de också.

Nu ska jag fortsätta packa, Per står och glor lite argt på mig nu när jag sitter vid datorn och knappar.

Ha de bra, och nästa gång vi hörs så är vi uppe till fjälls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback