Upp och ner, ner och upp.

Datum:2009-08-28 / Tid:09:43:58
Godmorgon!

Idag ska jag ta tag i lite obehagliga saker men som dock ändå måste göras. Men det ska nog gå bra de också! Dock tycker jag som alltid att de är synd att inte Per är hemma hos mig, han gör alltid allt så mycket lättare. Men han är med mig ändå! Sen har jag ju faktiskt många andra som är mer än villiga att ställa upp för mig, idag blir de Mikkis som får va min stöttepelare.

Jag ska snart bara ringa ett viktigt samtal sen ska jag ringa och väcka Mikkis, och sen beror de helt på vad damen säger. Men jag kan gissa på att de blir att gå upp på stan inom kort.

Jag skriver senare när jag är hemma igen och fått allt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback