What the ...?

Datum:2009-08-10 / Tid:10:20:37
Jag försökte mobilblogga igår när vi skulle till stranden och även när vi skulle grilla men funkade det? Åh no. Grrr! De är så jävla irriterande, nu har jag slösat bort pengar på skit som inte ens vill fungera.

Nåväl, vi var på alder igår och solade och badade med Lenis, Mikkis och Marcus. Per försökte få mig att bada och efter ett tappert försök så blötte jag ner mig litegrann, fast inte huvudet dock vilket jag nu kommer få höra till dödagar. De är ett jäkla tjat på den mannen må jag säga! Sen for vi hem och grillade eftersom att min kurrande mage skrämde slag på alla barn. Efter lite käk så var jag ready to go igen så då for vi givetvis och spelade volleyboll med gänget, och ja, de är ju alltid lika skoj, eller..! Äsch, de va skoj ett tag.

Vi hyrde två filmer igår på vägen hem och den ena 'The Lazarus Project' var faktiskt helt okej om än lite läskig emellanåt. Den andra 'Way of War' var så jäkla förvirrande, dålig och konstig så vi båda somnade, så den rekommenderar jag absolut inte.

Nu ska vi bara äta frukost och sen bär de av mot Luleå, jag ska kolla ryggsäck och Per ska köpa ett par nya joggingskor. Vi ska även ut till Pers familj och fira hans ena syster som fyllt år.

Ska ni också ha en trevlig dag? Tipptopp. Njut!

Kommentarer
Lotta

Så du var i Luleå igår... jag tyckte dom att jag kände igen dig och Per från bilderna i din blogg. :)

2009-08-11 / 12:40:40
http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback