Grattis.

Datum:2009-12-08 / Tid:17:00:55
Det blev inte så mycket uppdatering igår som ni märkte men vi kom hem rätt sent ifrån luleå och när vi väl kom hem skulle Per ut och springa medan jag var tvungen att ställa mig och baka. Men som tur var kom Mikkisen och hjälpte mig lite. Idag fyller ju kära bror år, grattis.. så därför har jag bakat åt honom, visst är jag en snäll lilla syster?

Vad tyckte ni förresten om ultraljudsbilden som jag visade er igår? Det var då helt magiskt att få se vårat lilla pyre, och att till och med få se h*n i 3D/4D. Vilken upplevelse! Man kunde ju se så tydligt hur h*n ser ut och små ansiktsdrag. Men hon som gjorde undersökningen sa det att man kunde se extra bra på mig eftersom att jag är så smal sen tidigare och så var jag i exakt rätt vecka. Men jag tror dock inte att lillbus gillade ultraljudet speciellt mycket eftersom h*n förde ett himla liv därinne, och när hon slog på 3D så skulle h*n bara vända sig om och hålla upp händerna för ansiktet. Men vi fick se lite åtminstone. Sen blev vi även framflyttade en vecka så nu är jag i vecka 21 (20+4) och det var faktiskt en liten överraskning, men inte mig emot. Vårat beräknade förlossningsdatum är nu 21:e april.

Nu ska vi börja laga middag och sen ska vi åka till brorsan och fika lite. Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer
Anonym

Nå de var jätte coolt =) tänk om de fanns när man själv fick barn, de hade man gärna velat uppleva =)

2009-12-08 / 22:12:00
Ida

Såg er i tidningen idag =)

2009-12-09 / 10:38:19
http://idasandqvist.blogspot.com
malin

Såg er i tidningen, din tjockis! ;)

2009-12-09 / 16:24:57
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback