Helt slut!

Datum:2009-12-13 / Tid:17:43:30
I helgen har det varit riktigt dålig uppdatering men jag har jobbat i princip hela tiden känns det som, och när jag väl har varit hemma har jag bara velat sova och sen gå och lägga mig. Idag har jag jobbat sen tidig morgon tills för 40 minuter sen, och min kropp är inte i topptrim kan jag ju säga. Men imorgon är jag ledig, fast då ska vi ju givetvis till MVC på besök. Men men, om det inte hade gällt bebis så hade jag nog ställt in faktiskt.

När jag kom hem hade Per städat hela lägenheten, och till med skurat, min duktiga älskling. Vet ni förresten vad som väntade i kylen förutom lagad middag? Jo, han hade bakat chokladbollat! Han är bäst, jag vet. Vad ska jag göra nu tror ni? Exakt, lägga mig i soffan och trycka i mig chokladbollar.

Vi hörs imorgon när orken kommit tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback