Hinner inte allt.

Datum:2009-12-15 / Tid:10:00:50
Godmorgon.

Igår hann jag ju inte alls uppdatera här efter mitt lilla gnällinlägg. Men vi for till luleå för att storhandla, men det blev även ett stopp på H&M där Per sa åt mig att plocka ihop massa kläder och prova hej vilt. Han har märkt att mitt humör blir bara sämre och sämre allteftersom att kläderna inte passar längre så då passade han på att köpa lite nya åt mig. De blev tre toppar, en tröja och en tunika. Ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet ska jag försöka hinna fota grejerna så ni får se. Han är då världens snällaste min älskling, han vet exakt hur han ska muntra upp mig!

Vet ni vad vi mer gjorde igår? Tihi! Vi bakade brownies, och de blev helt underbart goda! Idag ska jag till och med ta med mig några till jobbet så jag kan ha på mina raster, mums.

Nä, nu måste jag börja leta fram jobbkläderna och sen gå ut i kylan. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback