Lite magbilder vecka 21+4.

Datum:2009-12-15 / Tid:19:14:35

 

Här får ni se lite bättre magbilder som Per tog för ett par minuter sen. Magen har väl inte växt sådär jätte mycket sen jag visade den sist, dock så har den blivit lite rundare framifrån och så putar naveln ut mer och mer för varje dag. Jag kan väl gissa på att min navel kommer sticka ut inom ett par veckor.

Ni får ursäkta för de lite halvdåliga bilderna, men snart behöver jag inte ursäkta dom för imorgon får vi förhoppningsvis våran nya kamera tihi. Vi har beställt en med dubbelt så många pixlar som denna, dvs våran nya har 12 megapixel. Då kommer ni få se underbart fina magbilder!


Kommentarer
Julia

Kul med en ny kamera! Vad är det för typ, system- eller digitalkamera? :-) Vad fin magen din är!

2009-12-15 / 22:59:53
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback