Magen vecka 21+0

Datum:2009-12-10 / Tid:23:28:37

Det är inte egentligen 21+0 förrän om en halvtimme men men. Här är då den lilla kalaskulan! Jag tycker faktiskt att den har stannat lite i växten på sistone, men jag kanske inbillar mig. Än så länge är då vikten så gott som oförändrad, vilket känns otroligt skönt. Inte för att jag egentligen bryr mig om hur mycket jag går upp i vikt, men det känns väl ändå bra att jag inte har samlat på mig alltför mycket så pass tidigt. Men sen har jag ju en hälsoguru här hemma som hjälper mig med vad jag ska äta och vad jag kanske inte ska äta alltför mycket av. Jag tror faktiskt att i längden så mår varken jag eller bebisen bra av för mycket onyttigt och för stora och många måltider.


Kommentarer
malin

Den växer ju mer vissa veckor och mindre andra. Kändes som om min avstannat där kring v23-26. Men nu jäklar har den dragit på som aldrig förr.

Bebisen växer ju olika från vecka till vecka. Det är mycket som skall göras därinne :)

2009-12-10 / 23:40:16
http://gabson.blogg.se/
Sofie K

Vill du dela med dig av vad din hälsoguru säger att du ska äta och vad du ska undvika???=)

2009-12-12 / 15:15:33
http://eifos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback