Min älskade.

Datum:2009-12-05 / Tid:23:43:27


Ni får ursäkta att det är bedrövligt dålig uppdatering för tillfället men just nu är mitt fokus på Per och mysa med honom, men det förstår ni säkert. Det är helt underbart att han är hemma igen och jag kan knappt förstå det, hur mycket jag än tittar på honom hela tiden. Inatt vaknade jag med ett ryck och bara glodde på honom där han låg, fick tänka till ett tag innan jag kom på att han verkligen var hemma igen och att det inte var någon dröm.

Visst är bilden fin förresten? Den är från igår på medaljceremonin, det är pappa som tagit den på oss. Per blev hyffsat glad att se mig när jag smög upp bakom hans rygg och bara klappade han lite lätt på axeln. Han trodde nog inte riktigt att det var sant först! Men sen kramade han mig samtidigt som han sa gång på gång "men kan jag få se magen då" och jag kan väl säga så här, de flesta av killarna frågade eller snarare beordrade samma sak. Först en kram och sen viftade de vilt med armarna att jag skulle lyfta på jackan. Våran lillbus är alltså redan i rampljuset.

Nä, Per ligger redan i sängen och säkerligen sover han redan också eftersom att han inte sovit ordentligt sen han var nere i Afghanistan. Men jag ska då gå och krypa ner bredvid honom och bara njuta av att han äntligen är hemma hos oss.

Godnatt!

Kommentarer
johanna

Åh vilken känsla det måste vara. Tänker på hur underbart ni måste ha det nu.

Njut så mkt ni bara kan och ta hand om varandra nu.

Många kramar till er.

2009-12-06 / 19:24:30
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback