Snorigt.

Datum:2009-12-17 / Tid:11:05:22

Godmorgon, eller något.

Idag börjar jag inte förrän 17 och jobbar bara 4 timmar, gissa om det är skönt? Speciellt när man är så oerhört snorig och jäklig som jag är. Jag känner mig ganska gnällig men de känns ändå som att jag har rätt att vara de så dålig som jag är. Men men, jag jobbar bara kort idag och så en ganska lång dag imorgon, men sen är jag ledig ända tills på tisdag faktiskt. Då hade jag åtminstone tänkt att kurera mig. Fast vi ska och köpa alla julklappar på lördag så då lär det bli julstress för hela slanten.

Just ja, ni minns ju att jag skrev om mitt barnmorskeproblem? Idag har jag i allafall bytt barnmorska, men jag får ändå ingen tid förrän den 7:e januari. De känns väl lite sisådär, och de tyckte nog även min nya barnmorska men hon kunde inget göra åt saken tyvärr. Men men, om det inte händer något drastiskt så gör de ju inte alltför mycket. Jag är nöjd så länge lillbus gör sin dagliga gymnastik, då vet jag att h*n mår bra.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, och sen är det tvättstugan som kallar. Här är det verkligen ingen rast ingen ro! Fast egentligen vill jag inte alls kliva utanför dörren idag, varför? Ja, ni skulle se min termometer.. Den står på otäcka -21 grader.

Ha en fin dag hörni!


Visst är vi snygga? Eller inte. Bilden är i allafall tagen med våran nya kamera.


Kommentarer
Fru Evelina

hehe ja det blir söta barn där =)

ne då, ni ÄR otroligt söta båda två!

skönt med en ny barnmorska!

mindre skönt med sååå många minus!



kram

2009-12-17 / 20:01:23
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback