Baka kakor.

Datum:2009-02-02 / Tid:12:41:34

Hej gullungar!
Har ni en bra dag?

Jag har haft en seg dag än så länge, vaknade sent och var så himla trött.
Men efter en dusch så var jag mig själv igen, så satte mig i bilen och for till mami och papi, och löste lite uppgifter innan jag for till Ida, där jag är nu alltså.
Vet ni? Hon fyller 22 år idag!
Så där ska jag hjälpa henne att baka lite inför ikväll, dock är ju jag på möte då i Luleå så jag får inte smaka, eller jag ska nog tjuvsmaka lite.

Nu ska jag fika lite, och försöka hjälpa till.

Ha en bra dag så hörs vi sen.


Kommentarer
Anonym

No need to worry gumsi, jag klarar allt :) Har fått tillbaka msn så kommer väl in närsom. Puss

2009-02-02 / 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback