Blåmärken.

Datum:2009-02-01 / Tid:13:15:47

Vi hade skit skoj igår osv, ska berätta allt sen.

Jag måste bara berätta nu om när jag vaknade imorse, kändes som om jag blivit misshandlad.
Öm och stel i hela kroppen, tänkte att "aah men de är väl för att man drack lite igår och sådär"
Så gick jag upp och kunde knappt stödja på högerfoten, så tittar jag ner och ser ett stort fett blåmärke som täcker nästan halva foten. Då kanske det inte är så konstigt att man har ont!
Sen har jag ett stort blåmärke på knät, vaden, låret och armen så nu är ju den stora frågan, vafan hände igår??

Per bara skrattade åt mig när jag ringde och sa att jag behövde min assistent här hemma.
Men vadå, så är det ju.. se vad som händer när han är borta, jag blir halvt invalid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback