Hahahahaha.

Datum:2009-02-25 / Tid:11:19:15
Min Lisa, hon är ju för klockren alltså!
Bruden slår alltid huvudet på spiken, och även denna gång.
Vill ni veta vad jag syftar på, gå in under mitt inlägg "Tack" och läs kommentaren.
Jag höll ärligt talat på att garva ihjäl mig.

En annan sak förresten, kan alla jävla idioter sluta skicka sms och ringa Per mitt i nätterna?
Han är minst lika less som mig om inte mer.
Kan ni inte inse att ni bara kan dra åt helvete?


Men jag ska göra som Per sa, skit i alltihop.

Kommentarer
Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-25 / 11:23:02
http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback