John blund is calling.

Datum:2009-02-20 / Tid:23:42:53


Detta är ansiktet på en väldigt trött och uttråkad människa.
Kvällen har varit extremt seg, eller när vi lagade mat så klädde jag på mig sommarkläder och sprang omkring och sjöng som en fullständig idiot medan Per nog funderade en eller två gånger ifall han bodde ihop med ett psykfall.
"har du gått och blivit komplett tokig eller?" frågade han ett flertal gånger.
Det kan eventuellt vara så.

Nä, nu ska vi gå och mysa ner oss i sängen och läsa lite, och ja, jag ska krypa ihop på Pers mage och få lite stryk i håret.
Det är min favoritstund!

Så nu mina vänner får ni klara er utan mig tills imorgonbitti, håll ut!

Nattsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback