Mycket på g.

Datum:2009-02-03 / Tid:00:15:44
Idag har de varit en rätt så hetsig dag faktiskt, även fast jag trodde den skulle bli hellugn.
Men jag har haft fel förut, inte för att jag erkänner de särskilt ofta.

Ja, som sagt blev de bak hos Ida.
Sen for jag hem och slängde i mig lite mat innan jag och mami for iväg till Luleå.
Där var jag ju på anställningsintervju faktiskt, men jag vet inte, får återkomma angående de jobbet vid ett senare tillfälle.
Sen rush hemåt, då skulle jag och mami och städa hos kära storebror som håller på och ska flytta, och hjälp, där va de mycket som behövde göras.
Sen innan jag änligen fick komma hem for jag förbi Johanna och hämtade mina söta uggs.

Så innan jag var hemma va klockan 21 (!)
Hej och hå, inte så värst kul.

Nu håller jag på och städar faktiskt, eller viker kläder och försöker få garderoberna fina, tror ni det är lätt?
Tänk er denna ekvation, två garderober + två miljoner t-shirts,linnen,tröjor,koftor m.m + pers kläder + 30 par jeans,kjolar,shorts m.m = KAOS!
Vad tror ni? Nej, jag har de inte så lätt.

Men jag börjar se ljuset nu i allafall, hoppas jag.

Roliga är väl att jag hämtade en till sopsäck med kläder idag från mami och papi, jag tänkte, vafan.. varför inte göra ett medelstort problem till ett stort istället?
Dum idé.

Nu ska jag fortsätta så jag kanske är färdig tills jag ska jobba imorgon eftermiddag, mission impossible? Möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback