Mysdag.

Datum:2009-02-27 / Tid:15:40:24

De blev som sagt en sväng til Luleå idag.
Först skulle Per till tandläkaren, sen gick vi och lunchade på dagobert, sen så gick vi in en sväng på stadium för att jag skulle kolla på träningskläder och jominsann, jag hittade ett par svarta byxor med rosa detaljer och så en rosa träningstopp.
Min finaste älskling köpte faktiskt dessa nödvändiga grejer åt mig, och jag bad inte ens om det, han är ju bara för söt ibland.

Så dessa fina grejer ska faktiskt invigas om mindre än en timme när jag och Johanna ska på core.
De ska bli så skönt att få slita ut kroppen litegrann.

Jag ska även se till och fota kläderna.
När jag provade dom på stadium så sa han "jävlar så snygg du är alltså!"
Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback