Nu går vi vidare..

Datum:2009-02-25 / Tid:11:24:41
Yes, nu lägger vi alla dessa tråkiga inlägg bakom oss, de blir inte rolig läsning för någon på de sättet.
Enda rådet jag kan ge er som inte gillar mig är att spärra min adress och besök aldrig min blogg igen, alla kommentarer efter de här inlägget som rör de gamla kommer raderas.

Japp, då var de ur världen.

Jag har precis kommit hem ifrån bodypumpen på gymmet, och fy satan så tungt de var.
Men de känns så härligt att ha fått en rejäl genomkörning!
Imorgon är de dags för core igen, längtar redan.

Men nu ska jag och mamsi upp på stan och hämta ut mina glasögon som kom igår.
Ni ska få se bild sen innan jag ska iväg till gymmet och träffa min pt.

Kommentarer
Johanna

Min kropp = Död :p

2009-02-25 / 15:20:43
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback