Per är oemotståndlig.

Datum:2009-02-26 / Tid:20:29:53
Per är helt hysteriskt rolig alltså!

Nu tidigare ikväll när han kommit hem och vi stod och lagade mat medan vi pratade om vissa idiotiska människor.
Han sa "jaa, men de är väl inte så konstigt att man blir kär i mig och inte kan släppa mig"
Innan jag visste ordet av så börjar han sjunga och köra någon slags koregrafi till sin skönsång och sången gick något liknande så här "jag är så söööööt, så snygg, så himla underbaaaaaaar, alla tycker om mig, alla älskar miiiiiiiiiiiig"

Ni kan ju förstå om jag bara la mig ner på golvet och höll på att svimma av skratt!
De slutade med att vi låg i en hög och bara skrattade, sånt är alltid härligt.

Jag önskar att jag skulle haft koncentrationen att ta fram kameran och fota honom för allvarligt talat, de va så extremt roligt!



Min clown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback