Snart dags för jobb.

Datum:2009-02-16 / Tid:12:54:30
Åh, vad jag inte vill åka och jobba idag.
Men nu har jag faktiskt varit "ledig" i nästan två veckor, eller egentligen 1½ snarare.
Så nu ska de väl ändå vara dags att göra lite nytta igen, och jag jobbar ju inte så mycket helt ärligt så jag ska kanske överleva.
Dock är det alltid tungt att komma tillbaka när man varit borta ett tag, allt känns så obekant men men, jag jobbar nog med världens bästa människor så de kommer gå finfint, jag vet att de har saknat mig faktiskt.

Nä nu ska jag göra i ordning matlådan, fixa lite lunch och sen ligga och kolla tv innan Helen kommer och hämtar mig.

 

Jag själv och bästaste Helen, som förövrigt inte gillar att va med på bild, syns det kanske?

Kommentarer
Anonym

Heeey tjejen!



Dags att ses snart tycker jag ;)

Ser att du trivs på ditt nya jobb, va härligt.



Vi hörs :)

2009-02-16 / 16:55:57
Helen

Fyfan, hade glömt bort att du tog den där bilden!

2009-02-17 / 13:33:27
http://helennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback