Storsäljare?

Datum:2009-02-16 / Tid:23:50:58
Nja, det är jag nog inte, men man försöker väl så gott man kan.
Ikväll gick de faktiskt rätt bra att jobba även fast ryggen inte riktigt var med hela tiden men det funkade åtminstone.
Nu har vi även planerat in en liten mini-personalfest, de kommer bli grymt!

Enda irritationsmomentet på jobbet var väl att Helen var lite för bra på att uppdatera mig om hur de gick i matchen mellan Luleå och Rögle.
Ja, jag hejar på Rögle och hon på Luleå, och Luleå vann som bekant matchen ikväll.

Imorgon är de jobb igen, ska dock och kolla upp ett annat jobb under dagen innan arbetsdagen(kvällen) börjar, spännande.

Nu ska jag dock mysa ner mig i sängen med min finaste hjärtegull bredvid mig, han står just nu här bredvid och är allmänt rastlös för att jag sitter här och skriver.
Jag återkommer imorgon och förhoppningsvis ska jag få upp bilderna ifrån Melodifestivalen också.

Natti sötnosar


Nattsi från oss, puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback