Time for work, again.

Datum:2009-02-18 / Tid:15:18:22
Yes box, nu kommer snart Helen och hämtar mig.
Matlådan är redo, håret är fixat, tänderna borstade och kläderna är valda.

Jag hann även leka lite med webcamen så ni får se hur jag ser ut idag, dock bara huvudet men men de var inget intressant resten.

 

Kolla in fluffet förresten, mitt hår har börjat bli ganska så tjockt nu och de bara växer och växer, och jag jublar givetvis åt detta!
Jag hoppas att jag har ett ganska så fylligt och halvlångt svall till sommaren, tror ni jag lyckas?

Kommentarer
helen

Kycklingen är redo ;P

2009-02-18 / 21:52:52
http://helennystrom.blogg.se/
gee

jafan till ogräs till hår lär vara låångt till sommaren :P somliga har tur..

2009-02-19 / 01:44:46
Anonym

ska förövrigt stå DITT ogräs till hår.. jag skyller på att klockan är 1:40 på natten.. :P

2009-02-19 / 01:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback