Tröttsi.

Datum:2009-02-25 / Tid:15:22:42
Ja, det är väl de minsta man kan säga.
Jag är helt slut bokstavligt talat!
Har legat en halvtimme och sovit på soffan, och känner mig helt tom i huvudet, vill bara bädda ner mig i sängen och drömma mig bort.
Sen så känns det något enormt i kroppen att jag tränat rätt hårt idag.

Ikväll när jag kommer hem så ska jag tamefan gå och lägga mig direkt så jag får tillbaka lite energi.
Imorgon ska jag dock inte jobba men har möte och träning.

Hörs sen om jag orkar.

Kommentarer
Emilia

oj oj, oj...jag bryr mig inte i dig, det har jag aldrig gjort, jag lovar! jag skiter fullständigt i dig och jag trodde du fattade det när DU höll på att skriva till mig och när jag INTE svarade tillbaka.. ganska klart tycker väl jag men du verkar ju lite efter...

men när du skriver att du vill mörda min bästa vän då kan jag inte hålla tyst.. du är en hemsk människa och det spelar ingen roll om vi skulle se på gatan eller krogen om en vecka, en månad eller ett år för jag låter ingen behandla mina vänner så där.. det är ett av orden du kommer att få höra.. jag har en hel del kvar och den gången kan du inte gömma dig bakom en stolpe, som sist.. ganska roligt att se dig där, speciellt när du var så kaxig på datorn men det är väl där du vågar..

2009-02-25 / 17:21:43
http://misscuriosity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback