Tröttsi.

Datum:2009-02-18 / Tid:23:17:37
Jaaaa, mitt huvud känns just nu helt tomt..!
Om jag hade sagt det högt på jobbet så skulle nog för de första Joel nappa på de direkt och komma med någon snabb ironisk kommentar i stil med "men så har de väl varit hela livet för dig?" sen skulle de väl följas av en rad olika andra ironiska kommentarer av bland annat Helen och Asiad.

Så är det på mitt jobb, bra stämning och väldigt vänskapligt!

Jag och Helen har idag roat oss på jobbet med att läsa bloggar, men tyvärr insåg vi rätt snabbt att de inte gick att kommentera så då la vi ner den aktiviteten.
Ni vet, på vårat jobb så är vissa saker blockerade tyvärr men man får roa sig så gott de går.

Nä nog om det, nu måste jag gå och vila ögonen lite mot Pers varma mage, de gör jag varje kväll när han läser, då ligger jag där och halvsover medan han stryker mig på ryggen, det är kärlek!
Sen måste jag ju försöka sova ordentligt eftersom de är dags för möte imorgon på gymmet om min träning, och jag ser verkligen fram emot det.

Nattsi nattsi gullungar.

Kommentarer
Helen

Nähä? Tror du att joel hade kommit på en ironisk kommentar?;)

2009-02-20 / 17:26:37
http://helennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback