Marias 5 saker.

Datum:2009-02-10 / Tid:19:13:09
Jag blev utmanad av Johanna, så here we go again.

5 saker du helst äter:
♥ Kyckling
♥ Nachochips
♥ Knäckebröd
♥ Lövbiff
♥ Chokladbollar

5 saker du ser fram emot:
♥ Lucia (!)
♥ Sommaren
♥ När Saga kommer hit!
♥ Fast heltidsjobb
♥ När jag har långt svallande hår

5 saker du tänker på varje dag:
♥ Per (givetvis)
♥ Framtiden
♥ Vad jag ska ha för kläder
♥ Vad som kommer hända efter den 27:e april.....
♥ Hur lyckligt lottad jag är.

5 saker du stör dig på:
x En viss person som inte kan låta bli Per.
x Jag vill ha ett bra välbetalt jobb, men de är inte de lättaste.
x När folk klagar på allt hela tiden.
x Att jag inte har nog pengar till alla kläderna som jag vill köpa.
x Att vårat soffbord är trasigt och ingen av oss orkar laga det.

5 saker du vill ha:
♥ Ett välbetalt roligt jobb.
♥ Per föralltid.
♥ En fet walk in closet.
♥ Systemkamera
♥ Två flygbiljetter till Melbourne daterat till den 10:e januari 2010 kanske.

5 saker du inte klarar dig utan:
♥ Per
♥ Mamsi and Papsi
♥ Mina kläder
♥ Äventyr i form av resor
♥ Datorn

5 ord som beskriver mig:
Mini
Glad/Positiv
Envis
Framåt
Rolig (enligt Per i allafall)


Så vem ska jag utmana?
Evelina, Ida & Sandie

Plus alla som läser givetvis.

Kommentarer
Sandie

Usch, den här vart svår.. Får ta mig en funderare över natten och skriva den imorgon ;)

2009-02-11 / 00:29:09
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback