Världens bästa.

Datum:2009-02-26 / Tid:15:44:21

Idag va de då dags för lite möten och sådär, de gick alldeles utmärkt, tyckte jag åtminstone.

Sen efter de så skjutsade mamsi in mig till stan igen för då skulle jag och möta upp Amal för att käka lunch och så där.
Amal är kanske världens bästa människa, där kan vi snacka klick alltså.
Vi har helt sjukt roligt tillsammans och idag hann vi nog diskutera allt ifrån världsfreden till förhållanden.
Vi hann även med en sväng på Lindex och kollade runt lite där.
Sen satt vi och fulade oss inne på Hanssons, om någon såg oss undrade dom nog både en och två gånger om vi var psykiskt störda på riktigt.. och ja, de är vi ju också.
Ikväll ska jag få lite bilder av henne som vi tog tidigare idag, ni ska få se sen.

När Amal gick hem för att göra sig iordning för jobbet så gick jag en snabbsväng med mamsi på stan för att köpa lite presenter, och nu är jag home.
Jag sitter just nu och försöker övertala Johanna att följa med på core, men de går segt men sakta men säkert framåt.
Hon ska följa!

Ikväll kommer Per hem, wiho.. lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback