Världens finaste.. ♥

Datum:2009-02-14 / Tid:12:01:54
Jag känner mig rätt så lycklig..!
Min älskling är nog det finaste som finns.

Imorse väckte jag honom med att ge han ett kort och mörk choklad.
Jag trodde inte att han hade fixat nånting till idag eftersom vi ska bort och sådär.
Men så skrattar han sådär busigt som när han har något på gång och så säger han "nu får du faktiskt blunda"
Så tar han fram ett kort som han klippt och ritat helt själv och de var så himla fint, ett stort rött hjärta med en pil igenom.
Han har alltså gått upp tidigt för att fixa det utan att jag visste, bara för att överraska mig.
Sånt gör mig alldeles varm!
Det är sånna här saker alla hjärtans dag handlar om inte fina dyra presenter och massa ytligt trams.

Behöver jag säga att jag älskar honom?
Han är mitt hjärtegull.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback