4 saker om mig.

Datum:2009-01-20 / Tid:13:52:17
Jag har tydligen blivit utmanad av Ida, så here we go.

4 av mina favoritprogram på TV:

♥ Desperate Housewifes
♥ House
♥ Greys anatomy
♥ Medium

4 saker jag gjorde igår:

♥ Anställningsintervju
♥ Tränade innebandy
♥ Kollade film och myste med Vikki
♥ Lunchade med mami

4 saker som jag ser fram emot:

 
♥ När Per kommer hem på torsdag!
♥ Börja jobba
♥ Få hit Saga
♥ Fortsätta hålla igång min träning

4 av mina favoritrestauranger:

♥ Ming
♥ Pepelino
♥ Per & Mickes
♥ Mc Donalds i Ängelholm (mitt och Linus favorithak)

4 saker på min önskelista:

♥ Pengar!
♥ Upptäcka världen med Per och göra våran planerade resa.
♥ Att Per åker till Afghanistan och gör ett bra jobb och sen kommer hem hel igen.
♥ Ett långt lycklig liv med Per, det är egentligen allt jag önskar.

Jag lämnar vidare utmaningen till:

Evelina
Sandie
Johanna
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback