Dålig uppdatering.

Datum:2009-01-28 / Tid:15:07:26
Hej på er.

Ja, ni märkte kanske att de blev kass uppdatering igår efter jag kommit hem ifrån jobbet.
Men helt ärligt så var min hjärna och kropp helt tom, ville bara slå igen ögonen och slappna av så de va exakt de jag gjorde.
Eller först såg vi på film och Per fixade lite god middag åt mig.

Jobbet gick då jätte bra igår, över förväntan till och med.
Dock så kanske det inte är världens roligaste men att sitta ner på röven i 5 timmar och tjäna pengar, de tackar då inte jag nej till! Sen är de så gulliga människor som jag jobbar med och de gillas ännu mer.

Nu har Per i allafall åkt till Stockholm, så nu är man hjärtekrossad än en gång.
Men de har jag inte tid att tänka på nu, precis gjort iordning min middag som jag ska ta med till jobbet och nu ska jag snart dra iväg och jobba tills 21.
Om jag inte är helt slut ikväll igen så skriver jag något roligt.

Kommentarer
e

Du har det likadant som mig, min karl flyger och flänger överallt också ;)

Tur att mitt lidande är över imorgon, thi!

2009-01-28 / 15:57:54
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback