Det rör på sig.

Datum:2009-01-16 / Tid:21:02:39
Jag har ju glömt att berätta en sak!
Idag fick jag faktiskt ett rätt så roligt samtal om ett jobb, det kanske inte är världens bästa eller roligaste men jag tror att de skulle kunna vara helt okej.
Så på måndag ska jag dit och träffa chefen, sen får vi se vad som händer.

Idag pratade jag även med Ida som eventuellt ska bli min sambo medan Per är i Afghanistan men det är långt ifrån säkert, men de hade varit roligt att prova på att bo med en tjejkompis ett tag.
Men vi får se där i mars någon gång, håll tummarna.
Även fast jag klarar mig bra själv också, så länge Sandra kommer emellanåt och tar hand om mig annars hade de varit tufft.

Nä, nu ska jag fortsätta kolla let's dance (ett program som jag inte sett ett avsnitt av sen Måns vann)
Sen ska jag faktiskt äta, jag vet jag vet, de är lite sent att äta men åt en sen frukost och ingen lunch så allt är lite förskjutet.. men jag dör nog inte av de heller.

Ciao.



Min apa klättrar i en palm, och letar efter sina släktingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback