Dress for a star.

Datum:2009-01-15 / Tid:18:55:50


Jag måste erkänna det att jag inte alls rådiggar stylebystars, visst, de kan ha riktigt snygga klänningar men oftats är de inte alls bra kvalitet och de förstör helheten.

Dock kollade jag in där nyss och hittade denna läckerbit.
Jag gillar formen på den och mönstret.
Dock är jag lite oroad att just jag skulle se lite bredare ut än vad jag egentligen är.
Jag som faktiskt gått ner ännu mer i vikt.. och Per sa häromdagen.. "du är jäkligt slimmad"
Så, det låter ju positivt!

Men hade jag haft pengar över till några onödiga utgifter så hade jag säkert klickat hem den ändå.. men inte den här gången.

Kommentarer
Anonym

ohwusfIULAS GHDLS<UGBHWSFighwsufbv

2009-01-15 / 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback